W sumie u mnie mały przegląd po 75tyś. km kosztował niecałe 450zl (olej + filtr oleju).
Przegląd po 90 tyś. km kosztował 930zł, ale przechodziłem na QG1, plus wymiana filtru powietrza i przeciwpyłkowego oraz świec zapłonowych :shock: . Te świece mnie zastanowiły bo w sumie zmieniali je po 60 tyś. km. Ciekawe, że po roku i 30 tyś. km świece się zuzyły :lol:
Stach się bać :shock: ile mi policzą za przegląd po 120 tyś km. bo dojdzie jeszcze wymiana rozrządu i płynu hamulcowego.
Tak z ciekawości spojrzalem na protokół co zostało sprawdzone przy przeglądzie po 90 tyś. km i zaskoczyło mnie głębkość bieżnika w oponach. Zapisali 4mm gdzie opony miały wtedy ponad 6 mm ale chyba maja "super" miarkę skoro przy zapasie wyszło im 6mm na którym jeszcze widać lamelki i przejechane ma z 50km :lol:
Przegląd po 90 tyś. km kosztował 930zł, ale przechodziłem na QG1, plus wymiana filtru powietrza i przeciwpyłkowego oraz świec zapłonowych :shock: . Te świece mnie zastanowiły bo w sumie zmieniali je po 60 tyś. km. Ciekawe, że po roku i 30 tyś. km świece się zuzyły :lol:
Stach się bać :shock: ile mi policzą za przegląd po 120 tyś km. bo dojdzie jeszcze wymiana rozrządu i płynu hamulcowego.
Tak z ciekawości spojrzalem na protokół co zostało sprawdzone przy przeglądzie po 90 tyś. km i zaskoczyło mnie głębkość bieżnika w oponach. Zapisali 4mm gdzie opony miały wtedy ponad 6 mm ale chyba maja "super" miarkę skoro przy zapasie wyszło im 6mm na którym jeszcze widać lamelki i przejechane ma z 50km :lol:
Komentarz